❮ Zpět

Nabídka práce: Vedoucí odboru sociálního, Bruntál

mzda CZK 25280.00 za měsíc
Lokalita - nabídka práce Lokalita (okres): Bruntál
Druh pracovniho pomeru Plný úvazek

I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla: " věku 18 let, " je způsobilá k právním úkonům, " je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.), " ovládá jednací jazyk, " splňuje další předpoklady podle § 2 a § 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. negativní lustrační osvědčení a četné prohlášení). Předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. 12. 1971. II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY: " vysokoškolské vzdělání v oboru humanitním, právo, veřejná správa nebo ekonomického zaměření, " zkušenost s vedením lidí minimálně 3 roky, " výhodou pracovní zkušenost ve veřejné správě, " výhodou absolvovaná zkouška zvláštní odborné způsobilosti z některé řízené činnosti odboru sociálního, " znalost právních předpisů souvisejících s výkonem práce, uvedených v popisu pracovního místa, který je součástí inzerátu jako hypertextový odkaz. Osobnostní a profesní předpoklady: " manažerské schopnosti a dovednosti, " silná osobnost a přirozená autorita, " schopnost motivovat své podřízené, " důslednost a vysoké pracovní nasazení, " komunikativní schopnosti a profesionální vystupování, " výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, " orientace na pracovní výkon, " ochota k dalšímu odbornému růstu, " organizační schopnosti, " řidičský průkaz sk. "B". Nabízíme: " odborné vzdělávání u akreditovaných společností, podporu osobního rozvoje, " pružnou pracovní dobu, příspěvek na stravné, dovolenou, kulturu a sport, " 3 dny indispozičního volna a jiné benefity. III. DALŠÍ INFORMACE: Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz. K přihlášce uchazeč doloží motivační dopis. Součástí výběrového řízení bude prezentace na zadané téma a psychologické testy - bude upřesněno pro vybrané uchazeče. V přihlášce do VŘ jsou uvedené i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit a doručit na adresu MěÚ v Krnově. Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu. PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY: Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě - 11. platová třída (platový tarif od 25 280,- Kč až 37 170,- Kč). Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů. Přihlášky zasílejte do 17. 5. 2024 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte "Výběrové řízení na vedoucího odboru sociálního" - NEOTVÍRAT". Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu! Bližší informace podá Ing. Pavel Osadník, tajemník MěÚ Krnov, tel. 554 697 205, nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. 554 697 207.

Kontaktní jméno:
Bc. Dagmar Jatzková DiS.

Telefon:
554697207

Emailová adresa:
djatzkova@mukrnov.cz

Sdílet tuto nabídku práce: Facebook Twitter Linkedin
email Přeposlat pozici známému e-mailem